O mnie

inżynier środowiska -bez pracy uwielbiam muzykę orkiestr dętych - gram na trąbce w orkiestrze OSP

warto pomagać

niedziela, 17 kwietnia 2011

Tylko post

Znalazłam ten oto obraz w wyszukiwarce google. Jest po prostu  przepiękny jak ktoś ma może hafty tego typu to proszę dać mi znać lub wysłać na adres kosmo.mp@wp.pl.
Jest to może i wyzwanie, ale jak do tego podchodzę inaczej JEST To MEGA ŚLICZNE. I nie przeraża mnie praca na dużych obszarach, owszem może męczyć, ale jest przyjemnością. nie pokaże Wam moich poczynań nad portretem bo nie poczyniłam zbyt wiele, cały  tydzień był remont najpierw  w domu a potem u babci dopiero dziś wzięłam się do haftu. Próbowałam zrobić jajko (steropian+ wstążka) ale mi nie wyszło i siostra zabrała je by dokończyć. Nie mam się czym chwalić codziennie nowym haftem ale to mnie nie zraża, wolę duże (większe) bo są piękne i mają to coś w sobie. Lgnę do nich jak muchy do lepu.
To byłoby na tyle mojego "marudzenia".
Pozdrawiam i zycze by w ferworze przygotowan nie zagubic Tego co najwazniejsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz