O mnie

inżynier środowiska -bez pracy uwielbiam muzykę orkiestr dętych - gram na trąbce w orkiestrze OSP

warto pomagać

niedziela, 10 kwietnia 2011

A dla odmiany

Dla odmiany zrobiłam wizerunek króliczka na podstawek do kubka.
Dawno już zrobiłam zakup wraz z siostrą na podstawek do kubka lecz jakoś nie mogłam się zebrać do pracy.
 Wybrałam w piątek w końcu wzór- nadmienie że takich maleńkich wzorów mam naprawdę mało, a czeka jeszcze na mnie praca nad jeszcze mniejszym bo breloczkiem do kluczyka, już szukam wzoru- i wzięłam się do pracy. Wolno postępowały prace bo były u nas rekolekcje, i trochę pracy wczoraj miałam do zrobienia na dworzu.
 Ale dziś przed południem go skończyłam wygląda uroczo, mimo że zmieniłam kolor kwiatka i zieleni bo mi orginalne jakoś nie pasowały.
I oto moje dzieło.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam króliczki Somebunny! Są przesłodkie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Dziwnym zbiegiem okoliczności wyjęłam dziś taką samą podstawkę i szukam wzoru do niej;-)
    Twój jest śliczny, ale ja nie mam tej gazetki, trudno poszukam jeszcze;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podstawka cudo. Miło będzie podnieść kubek i zobaczyć takiego milusia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, serduszko;-) Tak okrężnie się doprosiłam o wzór, nie śmiałam prosić wprost, jeszcze mnie nie znasz, więc mogę nakłamać,że nieśmiała jestem;-)
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie haftujesz!
    Dziękuję za wizytę - dodałam do obserwowanych, bo będę do Ciebie wracać :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i za zaproszenie. Ja też kupiłam moją pierwszą w życiu podstawkę do haftu i juz nie mogę się doczekać, kiedy się za nią zabiorę :) Zastanawiam sie tylko, czy mozna na niej postawić gorący kubek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie stawiałam szklankę i jak najbardziej się sprawdza. Jutro wypiję w kubku to zobaczę Czy nic się nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) miło, że odwiedziłaś mój blog, czynię więc rewizytę cieszę się baaaardzo, że do Ciebie trafiłam. sama nie mam zielonego pojęcia o hafcie, więc z wielką przyjemnością obserwuję twórczość innych, a Ty, jak widzę masz bardzo zdolne łapki


    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Od dawna poluję na takie podkładki pod kubki! Gdzie je kupiłaś?
    A króliczek super :)

    OdpowiedzUsuń